Κλασικές ώρες για'μένα, μην πω και λίγο νωρίς, αποφάσισα να κάτσω να γράψω μερικά πράγματα που μου συνέβησαν αυτό το διάστημα. Φταίει η μ#λ#κισμένη η ολομέλεια που ακούω "ναι σε όλα" και νευριάζω. Με πιάνει οίστρος - να το κοιτάξω- .
1ον λοιπόν, έμαθα ότι δίνω εξετάσεις σε 3 μήνες, που νόμιζα ότι θα έδινα τον Ιούλιο. Αθήνα κιόλας, θα κάνω και τριήμερο. Σκατά θα περάσω, το ξέρω, τεσπα.
2ον Εμαθα ότι στα χαρτιά μου μέσα είχα και αντίγραφο του πτυχίου με 7,44 και όχι 7,36 όπως έγραψα στην αίτηση, ευτυχώς προτού την στείλω. Καλά που μετά την Κ. Δευτέρα, είναι επίσης αργία στο παν/μιο, τζάμπα ετοιμαζόμουν να τρέξω. -μην νομίζετε, ψάχνοντας τον οδηγό σπουδών το βρήκα-
3ον Μόλις άκουσα τον Ανατολάκη στη Βουλή να λέει "όχι" . Εντάξει, το είδαμε κ αυτό.
4ον Ακόμη να πάω να δω το "Albert Nobbs" . Έκλεισαν και τα στερ, θα πάμε Ολύμπιον μάλλον, θα δούμε.
5ον Σας το κρατάω για το τέλος με τη Siemens έτσι για να αναρωτιέστε. Που λέτε πήραμε πριν κανα 6μηνο μία ηλεκτρική σκούπα, 220 ευρώ. Για να είναι καλή, ξέρετε. Η οποία από την πρώτη μέρα είχε ένα θέμα με το "κοντάρι", έμπαινε προς τα μέσα όταν το έσπρωχνες, τεσπα, είχε θέμα ο μηχανισμός. Εμείς, με τόσα κουμπιά λοιπόν, νομίζαμε ότι μάλλον κάτι θα κάναμε λάθος και δεν είχαμε βρει πως να το κρατήσουμε σταθερό, οπότε το αφήσαμε. Μέχρι που μια μέρα, κάτσαμε, το ψάξαμε και είδαμε ότι κάτι πήγαινε στραβά.
Παίρνουμε τηλ την αντιπροσωπεία, "Ελάτε εδώ" μας λένε, μετά την Καλαμαριά, 8ο χλμ Θεσ/νικης - Μουδανιών. Πάω. Το βλέπει ο τεχνικός "Α," μου λέει, "αυτό είναι χαλασμένο, δεν επιδιορθώνεται, πρέπει να αντικατασταθεί, θα το πάτε επάνω στον προϊστάμενο". ΟΚ, πάω κι εγώ με το κοντάρι, επάνω στον κ. Μ. Το βλέπει με ύφος βαριεστημένο, υφος #den_mas_xezeis_ki_esy :
"Α, εσείς φταίτε, είναι χαλασμένος ο μηχανισμός, το χτυπούσατε σε γωνίες ε;"
"Ηταν από την αρχή έτσι, και καλύπτεται από την εγγύηση, να σας τη δείξω·"
"Μα δεν χρειάζεται, γιατί δεν καλύπτεται το κοντάρι από την εγγύηση"
"Και πως γίνεται αυτό;"
"Σας εξηγώ, δεν καλύπτεται, τι δεν καταλαβαίνετε;"
"Το κοντάρι δεν είναι της Siemens;"
"Ναι αλλά δεν καλύπτεται, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σας κάνω κάποια έκπτωση αν αγοράσετε καινούριο"
Του λέω μάλιστα και ότι θα χρειαστώ το όνομα του και τα στοιχεία του κατ/τος. Να μην τα πολυλογώ, γυρνάω σπίτι, παίρνω Siemens κετρικά Αθήνα, με παραπέμπουν σε άλλο τηλ, αυτοί σε άλλο και οι άλλοι σε τρίτο. Η γραμματέας μου λέει μισό, να φέρει υπεύθυνο και με παίρνουν κάνα μισάωρο αργότερα. "Ποιο είναι το πρόβλημα" με ρωτάει , του εξηγώ για τρίτη φορά. Αναφέρω και το όνομα του κ. Μ. και αυτά που είπε περί εγγύησης όπως και ότι θα λάβω μέτρα γιατί δεν ενημερώθηκα για κάτι τέτοιο όταν αγόρασα την σκούπα. Μένει άφωνος. Κλείνει. Με ξαναπαίρνει. Μου λέει να πάω στο κατάστημα και του λέω" Γιατί να πάω, εφόσον δεν θα εξυπηρετηθώ; " "Θα εξυπηρετηθείτε" μου απανταει.
Δεν καθησυχάζομαι. Με παίρνει τηλ και ο κ. Μ. -μαγνητοφώνησα και την συνομιλία για να είμαι καλυμένη,αφού σκόπευα να απευθυνθώ στην Προστασία Καταναλωτή-
"Κυρία Π, παρακαλώ, έγινε μία παρεξήγηση, δεν καταλάβατε τι ακριβώς είπα..."
Εγώ να τα παίρνω τρελά. "Σας ρώτησα ακριβώς τι εννοείτε και μου είπατε ότι δεν περιλαμβάνεται το εξάρτημα αυτό στην εγγύηση"
"Ναι αλλά.."
"Ε τότε για ποιό λόγο να ξαναέρθω στην άλλη άκρη της πόλης; Δεν το βρίσκω απαραίτητο"
"Ε να.....Και έρχονται πολλοί εδώ που καταστρέφουν τις σκούπες και θέλουν να τις επισκευάσουν τζάμπα, και αυτό δεν επιτρέπεται και καταλαβαίνετε είμαστε καχύποποπτοι..."
Long story short, αφού μου μιλούσε στο τηλ με ύφος απολογητικό για 6 λεπτά, μου έκλεισε ραντεβού για σήμερα. Το πρωί, με υποδέχτηκε, μου άλλαξε το κοντάρι αμέσως, όσο εγώ καθόμουν στην πολυθρόνα και τουίταρα και μετά έστειλε και τον τεχνικό να μου κουβαλήσει σκούπα και εξαρτήματα στο πορτ παγκάζ. Εγώ απλά υπέγραψα και έφυγα.
Αυτό που θέλω να πω, είναι πως αν ήμουν πριν 5 χρόνια, πιθανώς δεν θα έκανα τίποτα. Θα το άφηνα, είτε από βαρεμάρα, είτε από αδιαφορία. Είναι καλό όμως να αρχίζουμε σιγά σιγά να διεκδικούμε το δίκιο και τα δικαιώματα μας σε όλους τους τομείς. Για παράδειγμα, έχω εγκαταστήσει το record my call στο κινητό, μία απλή εφαρμογή, που επιλέγεις αν θέλεις να καταγράψεις μία κλήση. Οταν δω τέτοια κατάσταση, απλά κπατάω rec. Παίρνω τηλέφωνα, αναζητώ υπεύθυνους, δεν αφήνω έναν υπάλληλο να με εξαπατήσει επειδή μπορεί. Νομίζω ότι είναι κάτι που πρέπει να αρχίσει να γίνεται η καθημερινότητα στη ζωή μας, κι όχι η εξαίρεση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου